Умови обміну товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту покупки продавець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його кольором, габаритами або він не може бути використаний за призначенням з інших причин. Якщо товару немає у наявності, можна вибрати іншу продукцію на ту ж суму. Детальніше — тут.

Процедура прийому товару за гарантією

Товар повинен мати оригінальне пакування, яке гарантує його безпечне транспортування до сервісного центру. У окремих випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати цілісність товару під час транспортування (товари з неоригінальним пакуванням на нові не замінюють).

Товар з неповною комплектацією (кабелі, зарядний пристрій, драйвера, оригінальне пакування) не підлягає заміні на інший зі схожими параметрами (можливий лише варіант ремонту товару).

Якщо товар не має гарантійного талона від магазину РТХ або його серійного номера немає у нашій базі, гарантія на нього не поширюється.

До товару потрібно додати детальний опис дефектів зі зазначенням ситуації: коли, як і за яких умов проявляється дефект.

Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, що підтверджують покупку товару.

Умови гарантійного обслуговування

Гарантія надається на термін, який зазначений у гарантійному листі. Початок відліку — з моменту покупки.

Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або касовий чек), виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Покупець повинен також дотримуватись умов, вказаних у гарантії від виробника.

Дефекти з вини виробника будуть усунені протягом 2 тижнів від дати прийняття товару. Якщо несправність потребує заміни комплектуючих або надсилання товару до спеціалізованого сервісного центру, термін може бути продовжений до 30 робочих днів.

Гарантія анулюється сервісним центром з наданням офіційного висновку про відмову в гарантійному ремонті в наступних випадках:

  • порушення умов експлуатації;

  • недотримання вказівок з інструкції;

  • несправність через недбале поводження;

  • наявність механічних пошкоджень;

  • збій через під’єднання до мережі з неправильною напругою;

  • модифікація товару покупцем з використанням елементів інших виробників;

  • ремонт не уповноваженими особами.

Якщо під час огляду товару в сервісному центрі були виявлені порушення, гарантія анулюється.